Una carta de serveis és un document sobre els serveis que presta una unitat, els compromisos adquirits en termes d’eficàcia i qualitat de la prestació, i els mecanismes de participació de la ciutadania i de les persones usuàries en la millora de la prestació, i s’adreça a les persones usuàries i a la ciutadania en general.
Des d’aquest apartat podeu accedir a les cartes i els catàlegs de serveis elaborats pel Departament de la Presidència i els informes de la seva avaluació.
Actualització: contínua.
Format de les dades: PDF.
Avaluació dels serveis públics
-
Informe d'avaluació de la Carta de Serveis d'Atenció Ciutadana 2016
[346,76 KB ]
-
Informe d'avaluació de la Carta de Serveis d'Atenció Ciutadana 2015
[172,61 KB ]
-
Informe d’avaluació de la Carta de Serveis del Palau Robert 2016
[352,57 KB ]
-
Informe d’avaluació de la Carta de Serveis del Palau Robert 2015
[576,77 KB ]
Data d'actualització:
12.02.2018